• Beranda
  • Website Perpustakaan
  • Panduan
  • Area Anggota
  • Pilih Bahasa :
    Bahasa Arab Bahasa Bengal Bahasa Brazil Portugis Bahasa Inggris Bahasa Spanyol Bahasa Jerman Bahasa Indonesia Bahasa Jepang Bahasa Melayu Bahasa Persia Bahasa Rusia Bahasa Thailand Bahasa Turki Bahasa Urdu
Penanda Bagikan

TA DIGITAL

Analisis Tingkat Kepuasan Nasabah Tabungan Britama Pada PT BRI (Persero),Tbk ( Studi Kasus pada PT BRI (Persero) Tbk.Unit Banyumanik)

Anggraita Anggit BS - Nama Orang;

Quality of having strong ties with customer satisfaction, by the quality of put
pressure to customers for developing relations very strong with the company. Thus, company can increase customer satisfaction. Hence customer satisfaction will create customer loyalty to a company satisfaction quality.

Data obtained from observation, interview, questionnaire, and a study of the literature. In the questionnaire samples taken is a customer of the Bank BRI Unit Banyumanik. Method of processing data by using editing and coding. Testing method for data using the test validity and reliability testing, using the program spss v20. For data analysis methods used the satisfaction gap. Gap analysis is then used to describe the satisfaction rate of the value of the indicator is observed, which is the satisfaction of customer Savings products against shadow BritAma on PT Bank Rakyat Indonesia (Persero), Tbk. (case study on PT Bank Rakyat Indonesia (Persero), Tbk. Unit of Banyumanik).

From the research that has been carried out from 5 captured studied indicators 1 indicators that serve as the main options customer priority or savings product BritAma on Bank BRI Unit Banyumanik, namely assurance, then responsiveness, tangible, empathy, and reliability. While the sub indicator that has a level of compliance against the greatest client on providing services to customers quickly and on time.


Fulltext
  • Harap masuk untuk melihat lampiran
Informasi Detail
Judul Seri
-
No. Panggil
KP 063 ANG 2013
Penerbit
Semarang : Politeknik Negeri Semarang., 2013
Deskripsi Fisik
xvii, 83 Hal; 29,5 Cm
Bahasa
Indonesia
ISBN/ISSN
KP063/13
Klasifikasi
-
Tipe Isi
-
Tipe Media
-
Tipe Pembawa
-
Edisi
-
Subjek
BANK BRI
Info Detail Spesifik
-
Pernyataan Tanggungjawab
-
Versi lain/terkait

Tidak tersedia versi lain

Komentar

Anda harus masuk sebelum memberikan komentar

  • Panduan
  • Area Anggota

Tentang Kami

Si-Repo adalah platform digital yang dikelola oleh UPA Perpustakaan Politeknik Negeri Semarang, menyimpan karya ilmiah seperti Tugas Akhir, Skripsi, dan Tesis dari sivitas akademika Polines, untuk mendukung kebutuhan akademik, penelitian, dan pengembangan.

Pengunjung Web

Hari ini : Minggu ini : Bulan ini : Total :

© 2025 — Perpustakaan Politeknik Negeri Semarang

Ditenagai oleh SLiMS
Pilih subjek yang menarik bagi Anda
  • Karya Umum
  • Filsafat
  • Agama
  • Ilmu-ilmu Sosial
  • Bahasa
  • Ilmu-ilmu Murni
  • Ilmu-ilmu Terapan
  • Kesenian, Hiburan, dan Olahraga
  • Kesusastraan
  • Geografi dan Sejarah
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Pencarian Spesifik
Kemana ingin Anda bagikan?