• Beranda
  • Website Perpustakaan
  • Panduan
  • Area Anggota
  • Pilih Bahasa :
    Bahasa Arab Bahasa Bengal Bahasa Brazil Portugis Bahasa Inggris Bahasa Spanyol Bahasa Jerman Bahasa Indonesia Bahasa Jepang Bahasa Melayu Bahasa Persia Bahasa Rusia Bahasa Thailand Bahasa Turki Bahasa Urdu
Penanda Bagikan

TA DIGITAL

Analisis Kualitas Pelayanan pembayaran Rekening Telepon Rumah Terhadap Kepuasan Pelanggan Pada Plasa Telkom Kendal

Widya Putri Puspitasari - Nama Orang;

Plasa Telkom Kendal is a place of Telkom’s service point which is managed by Telkom or corporation with partners. It is provided to serve the customer who wants to serve directly (face to face). The company is required to provide excellent service quality for customer to give customer satisfaction.

The aims of this final project are to determine the variables of the payments services that are considered important for the customer, to know the level of quality of payment services provided by Plaza Telkom Kendal, and to analyze the appropriate level of payment services provided to customers.

Data were collected by interviews, observation, literature study and questionnaire. The report uses service quality variables, such as tangibles, reliability, responsiveness, assurance, and empathy. The data were analyzed using the Importance Performance Analysis. Cartesius diagram was used to find out priority of improvement.

The analysis results show that the diagram Cartesians average score variable interest rate is 4.23, it was considered important and the level of service quality is 3.99, it was considered good by the customer.


Fulltext
  • Harap masuk untuk melihat lampiran
Informasi Detail
Judul Seri
-
No. Panggil
AN 126 WID 2010
Penerbit
Semarang : Politeknik Negeri Semarang., 2010
Deskripsi Fisik
xvii; 110 Hal; 30 Cm
Bahasa
Indonesia
ISBN/ISSN
AN126/10
Klasifikasi
-
Tipe Isi
-
Tipe Media
-
Tipe Pembawa
-
Edisi
-
Subjek
PERILAKU KONSUMEN
Info Detail Spesifik
-
Pernyataan Tanggungjawab
-
Versi lain/terkait

Tidak tersedia versi lain

Komentar

Anda harus masuk sebelum memberikan komentar

  • Panduan
  • Area Anggota

Tentang Kami

Si-Repo adalah platform digital yang dikelola oleh UPA Perpustakaan Politeknik Negeri Semarang, menyimpan karya ilmiah seperti Tugas Akhir, Skripsi, dan Tesis dari sivitas akademika Polines, untuk mendukung kebutuhan akademik, penelitian, dan pengembangan.

Pengunjung Web

Hari ini : Minggu ini : Bulan ini : Total :

© 2025 — Perpustakaan Politeknik Negeri Semarang

Ditenagai oleh SLiMS
Pilih subjek yang menarik bagi Anda
  • Karya Umum
  • Filsafat
  • Agama
  • Ilmu-ilmu Sosial
  • Bahasa
  • Ilmu-ilmu Murni
  • Ilmu-ilmu Terapan
  • Kesenian, Hiburan, dan Olahraga
  • Kesusastraan
  • Geografi dan Sejarah
Icons made by Freepik from www.flaticon.com
Pencarian Spesifik
Kemana ingin Anda bagikan?